S1, E6: Soufian confronts Pieter with the fact that his mother is a police officer. They argue after which Pieter storms away angry. Flo can't let go of her obsession with Pieter. Together with Basim, she devises a new plan to expose Pieter and turns it into their pay-it-forward project. Unfortunately, they are caught by Kenza, who thinks their plan is too risky.