S3, E2: Rocky and Bicky, both in New York, are in trouble with their relatives back in Blighty. Jeeves suggests a bit of deception, that appears to solve both their problems, which works fine until relatives of both friends show up in New York, both believing that Bertie's flat belongs to their respective nephews.