S2, E4: Crisis looms as Jeeves hands in his notice because Bertie insists on playing the trombone. The replacement valet, Brinkley is far from satisfactory. Chuffy, snaps up Jeeves like a shot. Chuffy, currently without a bean, is intent on selling Chuffnell Hall to the American, D. Washburn Stoker and then gaining the hand of his daughter Pauline. Will the two be united?