S1, E4: Bertie is forced into doing the prize-giving at Market Snodsbury Grammar School by Aunt Dahlia. Meanwhile, Lincolnshire's foremost newt-fancier Gussie Fink-Nottle is enamoured with Madeline Bassett, who is staying at the very Aunt's abode, Brinkley Court in Market Snodsbury. Bertie sees a way out of his trouble and only Jeeves can deal with the consequences of Bertie's plan.