Got to Get Her Out of My House
S3, E128: Lilly gets a job as the Stewart housekeeper after being fired from the sandwich shop so that she can save money to buy a car, but her attention to detail is too much for Jackson and Miley/Hannah. Oliver also start working for Rico to chip in on the new car.