Little Angel
S4, E16: After an American CEO living in Prague is extorted for millions in cryptocurrency and his family is kidnapped, Mitchell receives a surprise visit from his ex-girlfriend, FBI Special Agent Ella Driscoll, who wants the team's help on the case.