Lügen
S8, E18: Florian Osterwald works in the emergency room with Dr. Julia Berger when officer Max Grebe arrives with a broken collarbone after a reported fall at the station. Later, Florian overhears Max tell his brother that the fall happened from a ladder at home. The stories do not match. Concerned about possible pressure at work or issues at home, Florian brings the discrepancy to Julia so they can ensure Max receives the right care and support.