Hoodie Separate paths
S1, E29: Pieter's reckless action leads to great annoyance with Flo and Kenza. Kenza is caught by Nabil while sneaking inside, so she has to confess everything. She manages to keep the secret of Hoodie by lying, but is afraid of being caught again. She forces Basim to leave the team with her. Flo desperately clings to Pieter not to let Team Hoodie disappear completely.