Take My Thief! Please!
S24, E22: Team Rocket is increasingly weary of Morpeko constantly eating all of their food, and when the hunger becomes too much for them to endure, James agrees to lead Morpeko up into the mountains and leave it there alone. But, as usual, Morpeko will have none of it! After numerous failed attempts to try and get Goh to catch the ever-hungry Pokémon—including an impromptu eating contest rematch between Greedent and Morpeko—Team Rocket successfully ditches Morpeko. But when James hears Morpeko calling, his bighearted, empathetic nature compels him to catch Morpeko himself, making it the newest member of Team Rocket…and the hungriest, too!