The Coming of Goemon the Thirteenth
S1, E5: With the help of some quick gunplay by his partner Jigen, Lupin takes on the world in elaborate heists, classic car chases, and nasty explosions. Fujiko, a buxom redhead with a penchant for betrayal, always gets tangled up in Lupin's capers.