S4, E2: Thrust out of the game, Tariq and Brayden struggle to adjust to life as normal, broke college students, as Detective Carter sets his sights on Tariq and co. Monet wants back into the game and answers about who took shots at her, as her recovery triggers memories of the origins of the family business. When Noma seeks out an opportunity to expand with the Russians, Effie and Cane step up to broker a deal… but the Tejadas’ history with their old rivals poses a challenge for them.