S1, E3: Flo and Basim investigate the mysterious boy who was with Pieter and discover Soufian's criminal past. Basim hides Kenza's backpack, causing trouble for the police. She has to get herself out of trouble before her parents find out. When Pieter and Soufian play mischief, they are caught by the police.