Seong-Jin Cho on Making "Chopin: Piano Concerto No. 2; Scherzi" in Spatial Audio
On Seong-Jin Cho’s sixth album with Deutsche Grammophon, Chopin: Piano Concerto No. 2; Scherzi, the pianist offered a sensitive and poetic performance of music by the great composer, backed up by the London Symphony Orchestra and conductor Gianandrea Noseda. In this short film, Cho takes us inside the album and the revelatory experience of making it in Spatial Audio.