Bach revisited - Gardiner in Saxony and Thuringia
The British conductor John Eliot Gardiner performs all of Johann Sebastian Bach's cantatas. Several of these concerts take place in Saxony and Thuringia, where Bach lived. Discover Bach, his life and work in his own, in a very personal way.