Banda Magda live at BIRD Rotterdam
Banda Magda is full of humour, unflagging energy, and quirky sensibility. A tight-knit group of musicians, they turn the songs of Greek-born founder, singer, and composer Magda Giannikou into engaging gems for this performance in BIRD Rotterdam.