The Wiener Symphoniker
Celebrating its 125th anniversary, the Viennese orchestra arrives in Trieste, Italy, to perform at the splendid Teatro Rossetti. Soloists include Michael Spyres and Tara Stafford, performing operetta arias by Johann Strauss and Franz Lehár. The Wiener Symphoniker are conducted by their new conductor Petr Popelka with pieces by Pyotr Ilyich Tchaikovsky completing the programme.