Michel Bourez
In 2018, The Red bull team pro surfer's Michel Bourez enters a tenth season on the world surf tour. From the Roots of Surf to the Top of the World, retraces his exemplary and exceptional course. From his birth in Rurutu, through his first waves to Mataiea, this film highlights a life entirely devoted to surfing at the highest level.