Everyone But Us
Hilma and Ola are desperately trying to get pregnant. They struggle to start a family, while those around them chime in with advice on how best to do so.
Ola and Hilma Wengelin are starting an IVF procedure. The first day at the clinic is neither glamorous nor easy.
Hilma finds that life is disappointing her in every way when the couple get invited to family dinner at Ola's parents' house.
When Hilma and Ola receive harsh information, they both need alone time to vent their frustration with loved ones.
Ola and Hilma are considering getting pregnant via a sperm donor, but finding the right donor quickly turns into an uncomfortable and tricky subject.
Ola and Hilma are reminded of being childless at a dinner with friends. Frustrated Hilma goes to a meeting for people who cannot conceive.
Sex is feeling like an obligation as the couple tries to conceive. For Hilma's birthday her mother Ulla gives the couple at romantic spa weekend.