Glorious Day
A mother will do anything for her children and make personal sacrifices for their future happiness. Han Song Jung (Kim Mi Sook) is a single mother who balances her work as a novelist and raising three daughters on her own. Her greatest hope is that all three of her girls – Da Ae (Hwang Woo Seul Hye), Da Jung (Park Se Young) and Da In (Go Woo Ri) – can marry good men and live a happy life. When they meet Seo Jae Woo (Lee Sang Woo), the grandson of the family next door, will his brusque but kind-hearted nature appeal to one of the daughters? And what could life have in store for the self-sacrificing mother that she didn’t expect? “Glorious Day,” also known as “Good Day” and “Feel-Good Day,” is a 2014 South Korean drama series directed by Hong Sung Chang.