Petticoat Junction
Widow Kate Bradley and her three daughters - Bobbie Jo, Billie Jo and Bettie Jo - run the Shady Rest Hotel, a small-town inn where city folks come to enjoy the quiet. Nothing much happens around Hooterville, so it's up to the girls to come up with their own schemes for fun.
Kate tries to restore the self-confidence of Floyd Smoot after he is jilted by his mail-order sweetheart, by pretending to be in love with him.