Takara-kun & Amagi-kun
The popular and outgoing Shun Takara (Arata Sato) is paired with his shy and quiet classmate Taichi Amagi (Nao Oriyama) on the school’s environmental committee. While tending the school lawn, Taichi surprises Shun by confessing his love. Realizing their feelings are mutual, they start dating but decide to keep their relationship secret. Will their many differences strain their relationship, or can love help them overcome the obstacles? This 2022 Japanese drama series was based on a hit manga series by Hanage no Mai and was directed by Mamoru Yoshino.