Unexpected Heroes
When three high school students receive organ donations after a mysterious murder, they develop extraordinary abilities. Min Soo Ho (Choi Jong Hun) gains super strength, Bae Yoon Young (Lee Minhyuk) can read women's minds, and Lee Yoon Ji (Kim So Hye) can foresee future events. Noh Deul Hee (Park Ha Na), the organ transplant coordinator, helps the students navigate their newfound powers. As they begin to see visions of the donor's murder, they must work together to uncover the truth and bring the killer to justice before time runs out. This is a 2017 South Korean web drama directed by Kim Jin Hwan.