WaPo Bodensee
Lake Constance: a haven for illicit money. When old Politz's boat explodes in the middle of the night on the lake, it quickly becomes clear that this cannot be an accident. Even though Nele's colleague Andreas Rambach believes that the boat was only held together by “oil and spit,” evidence of smuggling soon emerges. The boat was blown up with an explosive device.