S1, E6: Karsu travels to the Hatay, which is the province in eastern Türkiye where her parents were born and where the rest of her family originates from. In the capital of Hatay, Antakya, she searches for the perfect preparation of the most famous regional dish: Tepsi Kebabi. A delicious mix of minced meat, tomatoes, garlic, onion, parsley and a whole lot of love and tradition. The interaction between Karsu and Tepsi Kebabi chef Nadim is inspiring and hilarious.