S1, E121: Juan asks Florencia not to tell Mrs. Porfiria that he is Joanina Dulcinea. Angel hides in the basement of the school and sees ghosts. The ghosts are actually Rick and Rock. Principal Caradura gets mad at Angel for causing a panic among the students.