Morko & Mali
Morko and his sister Mali help the animals that inhabit the jungle around them. Meanwhile, they learn about mathematics and how to preserve the natural environment.
Guga needs five feathers to make a necklace, and Morko and Mali offer to find them.
Morko, Mali and Suma organize a surprise birthday party for Tulú's birthday. When no one congratulates him, Tulú gets upset and wants to take revenge.