Boy, Interrupted
S6, E10: Carrie rekindles an old flame, and while it's definitely hot, it's just a little too heavy. Meanwhile, Charlotte enjoys the sport of dating, but only as a 'spectator'; Miranda finds sparks with Robert but is jealous of a cheerleader; and Samantha, desperate to be cool, sneaks into an exclusive pool club.