Facebook Fish Planner Backstage
S2, E14: Tim gets tickets to the Grammy Awards from a patient and brings Samantha to the show to impress her; Matt and Colleen meet with their offbeat wedding planner; John and Joan join Facebook; Heather tries to save Sophia's goldfish from dying.