Graduation
S5, E1: Katie goes to great lengths to appease Principal Ablin in order to ensure Taylor graduates high school; Greg finishes ghost writing the final chapter of Lonnie's book; Oliver is devastated to learn Cooper's family will be moving out of Westport.