A confident, unapologetic wife and mother of three, raises her flawed family in the wealthy town of Westport, Connecticut, filled with "perfect" mommies and their "perfect" offspring.
Katie tries to help Anna-Kat fit in at school; Taylor and Oliver get caught up in the luxe Westport lifestyle; Katie's neighbor decides to move.
The Nap
Katie is exhausted after the kids keep her up all night, and Greg catches the flu; Katie has a confrontation with the school crossing guard.
Katie reluctantly joins Westport's Halloween zombie run; Anna-Kat and Greg get too enthusiastic about being zombies.
When Anna-Kat draws an unflattering portrait of Katie for the school art show, Katie plans to retrieve it before anyone can see it; Doris is left in charge of Oliver and Taylor.
In an effort to get Anna-Kat invited to a popular girl's birthday party, Katie dresses up like other Westport moms and spends time at the yoga studio.