Raising Hope Happy Halloween
S1, E5: When Sabrina’s boyfriend can’t make it to the deli guy’s Halloween party, Jimmy offers to put on his costume and go in his place. Virginia takes Maw Maw, who is dressed as a cat, trick-or-treating while Burt plots ways to play tricks on Jimmy.