Hop, Skip, and a Week
S6, E6: Carrie finds herself conflicted about her new relationship as Berger reveals more of his emotional limitations. Meanwhile, Charlotte has become the hot prospective daughter-in-law within the synagogue's Sister Society; Miranda is worried that the demands of her career are keeping her from Brady; and Samantha's new PR creation gets hot.