Kono Oto Tomare!: Sounds of Life Let Our Sound Resound and Reach Them
S1, E5: It's almost time for the clubs big performance. They need to satisfy the whole school or the club will be disbanded! They're all nervous and the crowd seems displeased from the get-go. Can they do it?