Pop-Pop: The Final Solution
S8, E1: Dennis and Dee's ailing grandfather Pop-Pop is wasting away in the hospital, and they have to decide whether or not to pull the plug. But things get complicated when The Gang learns of Pop-Pop's history as a Nazi, and Mac, Charlie and Frank set off in search of the old man's spoils from the war.