Swim Survivor Zen Talk
S2, E7: A jealous Tim tries to undermine John's attempt to try out for "Survivor"; Colleen confesses she can't swim when Matt suggests a Hawaiian honeymoon; Jen pretends to be into meditation so she can spend the time playing games on her phone.