The Bromance Before Christmas
S4, E10: Katie looks forward to sharing her favorite childhood Christmas tradition with Taylor, but a surprise visit from her mom threatens her holiday cheer; Greg is blindsided by Katie's good intentions; Oliver and Anna-Kat break a family heirloom.