The Crank in the Shaft
S4, E6: When the remains of a much-disliked company office manager are found in a building elevator shaft, Booth and Brennan must find out which one of the employees had reason to murder the victim. From a recently-fired employee to the victim’s own boss, the team realizes this office manager had more than their share of complaints to file. Meanwhile, Brennan’s bleak and morbidly realistic grad student lends his insight to the case, and Hodgins and Angela try to navigate their post break-up relationship.