Three Old Guys in the Coat!
S1, E3: Robert Gustafsson and Sussie Eriksson's white cards shock everyone in the room; Lasse Kongo nearly sends Erik Ekstrand into ecstasy; Pernilla Wahlgren fires ping-pong balls at the audience; Per Andersson faces wild animals.