Eight LOL veterans return for a funny and crazy Halloween party; the comedians go all out on each other and the décor; as always, there is only one rule, if you laugh, you lose.
Free Willy!
Wahlgren reacts to Johansson's prop; Andersson smashes decor; Gustafsson's character examines Andersson; Nujen's body hair is featured.
Gustafsson's character serves pork, causing chaos; Wahlgren and Andersson read an adult story; Tord returns with a puzzling Halloween lecture.
Robert Gustafsson and Sussie Eriksson's white cards shock everyone in the room; Lasse Kongo nearly sends Erik Ekstrand into ecstasy; Pernilla Wahlgren fires ping-pong balls at the audience; Per Andersson faces wild animals.