Trust Me
S3, E5: Greg and Katie disagree about Taylor going to a Halloween party; Oliver and Cooper anxiously prepare for a game of "seven minutes in heaven" with their dates; a pregnant Viv follows Katie around trying to get help preparing for her baby's arrival.