Baby Driver
Talented getaway driver Baby relies on the beat of his personal soundtrack to be the best in the game. After meeting the woman of his dreams, he sees a chance to ditch his shady lifestyle and make a clean break. Coerced into working for a crime boss, Baby must face the music as a doomed heist threatens his life, love and freedom.