Boys and Girls
Ryan and Jennifer are opposites who definitely do not attract. At least that's what they always believed. When they met as twelve-year-olds, they disliked one another. When they met again as teenagers, they loathed each other. But when they meet in college, the uptight Ryan and the free-spirited Jennifer find that their differences bind them together and a rare friendship develops.