Fever Pitch
English teacher Paul Ashworth follows his team through thick and thin, his obsession with Arsenal is what defines him. But one day, he meets Sarah. And as Paul’s mood follows Arsenal’s ups and downs, it’s almost as if Sarah is dating a football team rather than a person. A situation that is obviously not sustainable.