For Your Eyes Only
When a British ship is sunk in foreign waters, the world's superpowers begin a feverish race to find its cargo: a nuclear submarine control system. And 007 (Roger Moore) is thrust into one of his most riveting adventures as he rushes to join the search ... and prevent global devastation!