I Am Jane Doe
Called “a gripping legal thriller” (Esquire), “a powerful call to action” (The Los Angeles Times), “the rare social-issue documentary that has an effect” (The Washington Post), I AM JANE DOE, Narrated by Academy-Award nominee, Jessica Chastain, chronicles the epic battle that several American mothers are waging on behalf of their middle-school daughters, victims of sex-trafficking on Backpage.com, the adult classifieds section that for years was part of the Village Voice.