Let's Make Love
One of the wealthiest men in the world, Jean-Marc Clement (Yves Montand) is rich in money, but lacking in love. While seeking someone who adores him for his personality rather than his fortune, Clement learns that he is the subject of a satirical theater production. Unrecognized as he visits the play's set, Clement is offered the part as himself by the show's unwitting producers, and he takes the gig to be close to the gorgeous yet down-to-earth actress Amanda Dell (Marilyn Monroe).