Spatial Mistral
Returning home on foot after breaking up with his girlfriend, Sam is the victim of an inexplicable phenomenon where he loses consciousness in the middle of the street. When he wakes up hours later, he doesn't know whether it was the end of his love affair that struck him down or if he was the victim of an alien abduction.