New Persona
Anna is a jaded and nonchalant young woman whose only pleasure is music. Her life changes when she breaks her CD player and seems to have to get a new one. She then surprisingly finds herself in possession of a classic iPod. A mysterious person enters her life at the same time. Anna then becomes fascinated by this new Ipod playing only one song, as well as by this strange woman who seems connected to it. This new obsession plunges Anna into a journey between dream and reality.