The Commuter
Insurance salesman Michael MacCauley is on his daily commute home, which becomes anything but routine. After being contacted by a stranger, Michael is forced to uncover the identity of a hidden passenger on the train before the last stop. As he works against the clock to solve the puzzle, he realizes a plan is unfolding, and he is caught up in a criminal conspiracy that carries life and death stakes for everyone on the train.