The Crocodile Hunter: Collision Course
Aussie adventurer Steve Irwin - a.k.a. the Crocodile Hunter - has avoided the death-roll and nabbed another feisty crocodile, hoping to save it from poachers. What Steve doesn't know is that the crocodile has innocently swallowed a top secret U.S. satellite beacon, and the poachers are actually American special agents sent to retrieve it. Crikey! The Crocodile Hunter is out to save the gorgeous crocodile and relocate him.